- خر :||| بهش میگم منو بکش. میکشه. میگم من این شکلی نیستم. موهام این شکلی نیست. پوکر میشه موهامو میکشه مثلا فر فری. شبیه شیر شده بودم >.< عمرا اگه دیگه بهت غلط گیر بدم :× تازه بهم میگه اول اسممو ب لاتین بنویس, کنارش یه قلب نصفه عم بکش عکس بگیریم. منم دست چپم اسم خودم بود, واسه همین بهش گفتم روی دستم راستم بکشه. عاغا گند زد گند :!! قلب شکسته ش شبیه تخم مرغ شکسته شده بود T_T نمیذارن شاخ بشیم ک :! 

- وای عاغا من چشام دگ وا نمیشه اساس طورا. شده قد پشگل •.• نمیدونم کدوم قسمت بدنم باز هنگیده ک ریخت و قبافه م ای شلکی شدع واز :!

- وای عاغا "وای عاغا" ایز مای تیکه کلام دیرینه D:

- وای عاغا بجای چهارتا ناگت, هشت تا ناگت خوردم :* ناگت دوس خب. ناگت ایز مای فرست اند لاو :*

- وای عاغا چرا من امسال عید جز کفش هیچی نخریدم؟ :! بچه ها هی میان شرح مانتوهاشونو میدن خو نامصبا منم ببرید خرید مامان من میره سرکار آی ام مظلوم :'|

- خیر سرم رفتم صد مدل کتاب کمک درسی خریدم نمونه دولتی قبول شم منتها کرمم فقط خریدنش بود اینگاری :*

- وای عاغا از مریم رمان گرفتم. ژووووون کی بخونمش :* 

- ستایش نسخه انگلیسی من پیش از تو رو داره میخونه از اذر ماه :-\ از ۳۷۰ صفحه, ۷۰ صفحه شو خونده فقط بعد شونصد سال. خیلی عم خوشحال میگه فقط ۳۰۰ صفحه ش مونده :-) غزل عم ک فیلمشو یه ربع یه ربع میبینه.بعد تازه میگه اخ ژون فقط یه ساعت و نیمش مونده :! خِدایا فک کنم اون موقع ک داشتی شانس برا انتخاب دوست پخش میکردی من داشتم ناگت میخوردم :-\

- کپه مرگم را بگذارم یا زیست بخونم؟ خب پرواضح است. عاغا ساکت باشید میخوام بخسبم هیس.

"تنهایی آرومم

اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم (عاغا اشی با منه D: )

اینجا ته خطه

دستامو ول کن"

 • اینو بگم و برم بخسبم. وای عاغا پستای وبلاگ از ۱۰۰ تا گذشت ^^ ۱۰۰ امین پست عم خعلی رمانتیک بود  : 

همسرم آهنگ ژدید داده بیرون گوشیدین؟ D=