- اه پشگل نفرت انگیز چقد کار میده انجام بدیم :|| میگه از کانورسیشنا سوال در بیاریدـ با کلمه های ورد اسکیل رایتینگ بنویسید. خلاصه استوری بوکو بصورت ویس برام بفرستید توی تلگرام. ورک بوک فلان کنید. فلان صفحه. اه اه. بابا من تو رو ندوس. من شهرزاد دوس :[ چی میشه اون بیاااد؟ :[ 

- امروز رفتم مغازه ، چیز میز بگیرم. اول راپید گرفتم. بعدش کاغذ کالک. نمیدونم چرا ولی خیلی چرت و پرت شدم ک خجالت کشیدم بقیه چیزایی ک میخواستمو بگم بهم بده :|| روم نشد بگم روان نویس مشکی و چسب میخوام. گاهی این شکلی میشم عندرون بیرون :|| هشتگ حال بهم زن نشویم. 

حالا باید بدبختی بکشم ک روان نویس مشکی و چسب ندارم. به دَرَک حقته خاک تو سرت بی عرضه. میگفتی روان نویس و چسب میخوام ک نمیخوردت.

- وای خیلی رمانتیک طور یه خودکارمو ک عاشقانه میپرستمش تزیین کردم با اون چسب طرحدارا :*

- وای انشرلی چرا تموم نمیشه :|| تازه جلد اولشم البت :||

- امتحان میان ترم ریاضی شنبه مو بر تن هرکس سیخ مینماید ژُز مَن که میخوام برم روضه خونه مام بزرگمینا :'! یه ذره اما سیخ میشه :* یه ذره :* اِ بیت :* اِ لیتل :* اِ فیو :* 

- عاغا من فاطیما ندوس شهرزاد دوس :* فاطیما کارای مسخره میده :[ 

- عاخرش میمیرم ولی گویا کردن مخرج کسر در حالت فورجه بالاتر از ۲ رو یاد نمیگیرم :| عاغا شمبه امتاحان ریاضی دارم من :||

- ۴۰ روز از پلاسکو گذشت...۴۰ روز...! فوقش ۴ روز اول قضیه ش داغ بود. بشر؟!