• های اوری بادی. من هم اکنون از فاینال قهوه ای گونه ام کام بک کرده ام. کوعسچنز واز ریلی آفول :|| هارد :| برَون :|| منم برَونیدم :||| احتمال چند درصدی داره رد شم.ولی خب احتمالا پاس میشم چون نمره کلاسیام بالاست و همینطور میدترممو خیلی خوب دادم. ولی خب اخه موقعیت خیلی بدی داشتم. فاینالو باید سه شنبه میدادم ولی چون میرم مشهد یک شنبه ینی امروز دادم. کلاس خالی نبود و مجبور بودم توی دفتر بنویسم. واقعا خیلی موقعیت بدی بود چون خیلی زیاد شلوغ بود و منم تمرکز نداشتم. تنم یخ زده بود تازه روی مبل امتحان دادم:/ قشنگ دست و پام داشت میلرزید رو ویبره بودم :/ تازه ناهار عم نخورده بودم :|| در کل دیگه :|| 

• ژانمی ژان بالاخره فرداااا میریمممممم مشههههد :))))))))) ساعت ۵ صب :/ نمیعزارن بخواعبیم کع :|| نصف چمدونم لباسه نصفش خولاکی :]] خولاکی عاااام ^^ واعی ابنبات چوبی ^^ للیپاپ^^واعی^^

• واقعنی داریم میریم؟ :)) ولی اخه انصاف نیس گوشی نبریم :[

• میخوام بمیرم از ذوق :) ولی عاغا فایناله اعصابمو خورد کرد :[ کاش لاقل نمره مو میدونستم :[

• میبرم ادامه انشرلیو توی مشهد میخونم :]]]]

• امروز امتحان ریاضی رو عالی دادم :] 

• عاغایون داداچام ابژیام دعا کنید توی چاله هوایی گیر نکنیم توی قطار :|| نمیرم بزن صلوات قشنگع رو :| 

• وقتی رفتم پیش امام رضا بهش چی بگم؟ :] مث خواستگاریع :/ عادم میره اونجا همه حرفاش یادش میره :||

• خدافیض تا چند روز :] دونت فورگت آندرومدا :|

O:] باورم نمیشه داریم میریم :] سکته میکنم فلج میشم از ذوخ :]