هه فک کردی من عض بیکاری صرتان عم بیگیرم نیمیرم درص بخونم.

- امروز یکی از بچه ها ک رفته بود کربلا ، واسه نرگس تربت آورد..توی دستش ک دیدم دلم ریخت...امام حسین من آدم نیستم منو بطلبی? اون هیچی اصن، لیاقت تربتتم ندارم?

- فردا پنجشنبس و هم تا 2 مدرسه ام هم تا 8 شب هم کلاس زبانم... اه اه...

- امروز روی شالم طرح زدم با رنگ :) هوینگ سی دت دتز بیوتیفول بات ای ثینک د کالرز او دت ار افول :/

- چه کار کنم غزل و واسه تولدش خوشال کنم عاغا?

- توی مدرسه، پشت سریم اسمش ریحانست...خیلی قد بلنده و زورش زیاده...بهش گفتم کتفم و ماساژ بدهD: داشت خیلی آروم و عادمانه ماساژ میداد بعد یوهو استخوان ستون فقراتمو فشار داد... منم یه عربده ای کشیدم سر کلاس  :/

- امروز موهامو بافته بودم ریحانه تل بافتشو داده بود بزنم سرم.. دستم جا موند و موند رو سرم :/ تصور کنید یه دختر تو ماشین نشسته شیشه رو تا خرخره کشیده پایین.. دستاش رنگیه...داره با آهنگ پازل عچخ میکنه..لباس داغان مدرسه تنشه..بعد سمت راست سرش زیر مقنعش یه چیزی ورقلمبیدس :/ و عان چیذی نیصط جذ گل یک طل بافطنی :||| آنگاه حالتان ازش بهم نمی خورد?