- پیرو پیرامون پست قبل، زر زدم :/ 

- امروز اولین جلسه کلاسا بود. من کلا از طفولیت علاقه شدیدی ب کلاس تقویتی داشتم. زین رو با ذوق رفتم . معلم ریاضیش که از لحاظ درسی خیلی خوب بود البته بهمون میگفت کند ذهن :/ بعد ی سوال پرسید سخت بود . من کامل بلد نبودمش بعد دبیره هی میگفت دخترا ترسوعن و اینا. منم دستم و گرفتم بالا برم سواله رو حل کنم ولی بهش گفتم میشه تا جایی ک بلدم بیام حل کنم? گفت اشکال نداره بیا کمکت میکنم. منم رفتم و اینا. بعد تازه نصفشم اشتباه حل کردم. بعد کلی اذیتم کرد بیشوعور. بعد تازه بهم گفت خیلی زود احساساتی میشی میپری میای وسط :/ خا داداچ من نمیام وسط برقصم ک میام تست حل کنم ایش. بعد چندتا سوتی دیگه دادم بعد کلا پوکر گفت تو حرف نزن کلا :|

- واعی خدای من دبیرفیزیکش خیلی باحاله.  دندون نداره پیره. بعد ک میخنده شبیه نی نیا میشه عزیزززززم :**************

- کی حال داره بره کلاس زبان? دشمن :/

- خیرسرمون پنجشمبس 😒

- برگشتنی با چه مشقتی خودم اومدم خونه .. بعد نگو بابام اومده بود دنبالمپرتیدزتسدساگ.

- ژوووووون 2_1 :***********

- واعی عاغا آهنگ جدیده مازیار فلاحی کیلی کیلی کوبه:)