وی اهل فیلم دیدن نبود و وقتی خز یک فیلم در می آمد آن را مشاهده مینمویید.

عاغا من ژدیدا میخاسدم با اون یاروعه رل بزنم که پرستار ویل ترینر بود :|| عاشخال رفت کارنو برسونه هتل :| لیاقت ندارن ک :| 

- با چه مشقتی فیلم دیدم!! زیرنویسلش کاملا طور برعکس بود!! الثم یروجنیا :|| "از چپ بخونید :/ "

~ وای عاغا نگفتم چیشد؟ :| بابای غزل فالوم کرده :|| منم نمیدونستم :| زین درحال ضبط موزیک ویدیوی جدیدشه..موهاشو سبز کرده :/ عکسشو گزاشتم استوری اینستا, بعد نوشتم همسرم چرا بدون هماهنگی و مشورت با من موهاتو سبز کردی؟ :|| هیچی دگ بابای غزل فالوم کرده بود ://

- چقد داغون شدم از این چندروز که برگشتیم. کارای سختی در پیشه که آندرومدا مجبوره انجامشون بده. کی از اجبار خوشش میاد؟ دششششمن. اوف. راحت بگم حال این چندماه آینده رو ندارم.

- ارواح عمه ام میخواستم شیمی رو امروز تموم کنم. ولی خب...حسش نیس.

- روزانه نوشتن به مغزم اکسیژن میرسوند. دیگه انگار همه چی مسخره شده و تموم خوشحالیام خلاصه میشه به فوقش یه اتفاق خوش تو یه هفته. آندرومدا دلش اتفاقای شیرین میخواد. آندرومدا دلش قبلنو میخواد. اون موقع که زارت زارت خوشال بود. توی مدرسه, پیش غزل همیشه پوکر, پیش ریحانه زورگو, پیش نرگس لجباز, پیش کریم ابروخفن, پیش ستایش بی شربیت, همه چی خوبه؛ از خنده ضعف میرم, ستایش بی شربیت عم هی انگشت میکند عندرون چال لپم :|| ...خونه که میرم همه چی بهم حمله میکنه. _ شایدم من اینطور فکر میکنم... شایدم من اشتباه اینطور فکر میکنم...

~ ایمان دارم که میگذره.

| و بر خداوند توکّل کن  و همین بس که خداوند وکیل و نگهبان تو است.|

|وَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ ۚ وَکَفَىٰ بِاللَّهِ وَکِیلًا|