از خصوصیات پی پی طوری که دارم اینه که بنا به دلایل بس مسخره ای از خیلی کارای عادی جلوی مردم , فامیل, خانواده و در هرصورت هر اجتماعی پرهیز میکنم . سریع مثل چی خجالت میکشم, در صورتی که اون کار شاید چیزی نباشه انچنان که من اونجوری خجالت بکشم یا نگران باشم دارن نگاهم میکنن یا فلان.

از اون روز توی اصفهان شروع کردم, مثل کرگدن آبی رفتم توی حوض بدون آب نشستم کلی حال کردم ^^ :>

روز عید عم دستمو بردم بیرون از پنجره :/

یا مثلا وقتی پسرعموی دو سالم انگشتامو گرفت و گفت لاک زدی , مثل قبل تا سه ساعت سرخ و سفیدم نشدم :-\ فقط نیشمو گشادم و فرمودم عاوره.

یا مثلا امروز یه اتفاقی افتاد که واقعا حق من بود. منم برای اولین بار توی عمرم پای حرفم و حقم ایستادم و خجالت نکشیدم. جوری که عموم با تحسین بهم گفت آفرین حرفتو بزن!

خدا رو شکر بابت ۹۶ ^~^

لوکیشن عسک:حوض خالی میدان نقش جهان اصفهان ^~^

"مجموعع پست عای عنتشار در عایندع "