- از بوفه مدرسه, با کلی عشق و امید و ارزو یه بستنی گرفتم اسمشو بلد نبودم . رفتم گفتم از اون بستنی کرمیا میدین ک هزارن؟ یه دونه واسه خودم یه دونه واسه غزل گرفتم. عاغا من فقط دور بستنیه رو خورده بودم هنوز خودش مونده بود از دستم افتاد T_T عاغا من فقط پونصدشو خورده بودم. ینی چ خو. این مصیبت جانگداز کمر منو شکست, ب بقیه هم اطلاع دادم و اونا هم مصیبت وارده را بر من تسلیت عرض کردند و خواستن خودشونو توی این مصیبت شریک بدونن.

- عاغا معلم مطالعاتمون برگه ها رو داده بود دو تا از بچه ها صحیح کنن. ک یکیشون از دوستان قدیمی عقده ای من بود ک بخاطر همین مسئله عقده ای بودنش یکدیگر را ترک نمودیم؛ فلذا نمره مطالعات منو داده ۱۸.۷۵ :|| غلطای پشگلی گرفته بود منم دادم ب دبیرمون صحیحش کنه. عاغا شاید باوردون نشه اما عشقدون ۲۰ شد :*

- کریم ابرو خفن با بچه ها تبانی کردن امتحان تاریخ ادبیات و ارایه رو سه شنبه بگیره. خا لعنتی من میخواستم اون امتحان پشگلیو بدم خلاص شم؛ الان باید زجر بکشم تا پس فردا .

- عاغا عید میخایم بریم اصفهان :-* ژون :-* من تا حالا نرفتم :-* ژون :-* ژون :-* ژون :-*

- عاغا میگم احتمالا چهارشنبه میروم خندوانه :-* دلدون عاب :-* آندرومدادون میخاد مشهور شِدون :-*

- عاغا میگم پابوسا خیلی زشته کارنامه عادم ۲۰ باشه ب جز دینی ک هیچوقت ۲۰ نمیشم :-\ ۱۸.۷۵ :|| عاه :|| I am muslim داداچ خا :|| 

- به جون خودم ک میخام دنیام نباشه دارم به ملکوت اعلا پرواز میکنم :||