همانطور ک پیش بینی شده بود علوم و ریاضی و عربی و زبانو بیس شدم و طبق معمول دینی را گند زده ام :-\ ینی کند ذهنترین بچه کلاس از من بیست پنج صدم بیشتر گرفت :-\ خا داداچ این چ وعضشه من میخام از این زندگی لفت بدم :-\

- وای عاغا چیشمتون روز بد نبینه من از تیچر کلاس زبانمون فیلم من پیش از تو رو گرفتم. میدونستم عاشقانس اما خا داداچ من از همون سکانس اول نه که خا :|| گرخیدم من چ وعضیه :|| بعد حالا بابام اومد تو اتاق, من رد کردم یه صحنه دگ... پسره داشت با خودش حرف میزد... گفتم الان بابام میگه این کیه :-\ زدم جلوتر...زدم جلوتر...زدم جلوتر :-\ هیچی دگ بعدشو سوکوت میکنم :-\

- از ورک بوک متنفرم :-\

- در راستای کتابی ک ب غزل هدیه دادم , بهم دو جلد هری پاتر داد :-* عخجم :-*

- عاغا من نه حال دارم ورک بوک بنویسم ن حال دارم تاریخ ادبیات و آرایه بخونم :| 

- تکرار میکنم؛ من_میخواهم_از_این_زندگی_لفت_بدهم

- عاغا ورک بوک :'( عاغا ورد اسکیل :'( عاغا تمرینای ریاضی :'( عاغا تاریخ ادبیات :'( عاغا آرایه :'(