- هار هار برید بجای تمرینای صفحه فلان ریاضی, فیلم ببینید, ورد اسکیلو از روی جواب ته کتاب حل کنید, اهداف سال جدیدتونو بنویسید, با چسب فینگیلی بوکمارک بسازید, حالتون بد باشه شام نخورید جاش کرفس خام بخورید ( عاغا کرفس همسر منه اجازه ندارید بهش توهین کنین به حر هال ), اهنگ گوش بدید, توی ذهنتون باهاش موزیک ویدیو بسازید, آمّا... تاریخ ادبیات نخونید, آرایه عم , ورک بوک ننویسید, تمرین ریاضی عم :|| 

- عاغا من موقعی ک داشتم میخوابیدم خوابم نمیومد, ولی وقتی بیدار شدم خوابم میومد :|| خِدایا :|| این چ مرضیست دگر؟ وژدانا سر خواب با من شوخی نکن دیگه :||

- دست و پاهام یه درصد قوت ندارن :/ ک اون یه درصد عم داره صرف تایپ میشه :|| آی ویل مُردینگ والا. چرا واقعا؟ مامانم میگه حساسیت فصلیه :| ب حر هال مادر عصد دگر :|

- وای عاغا ^^ من یه دوست مجازی بسیار خلاق و باحال و استخلالی پیدا کرده بودم به اسم فروغ ^^ شاید باورتون نشه اما اولین کتابش همین امروز چاپ شد ^^ تازه گفت شاید نمایشگاه کتاب امساله تهران بیاد ^^ واعی ^^ اسم کتابش خیلی خفنه ~ مزمن ^^ واعی عاغا ^^ 

- امروز رفتم سایت مدرسه مون توی البوم عکسا خودم پیدا کنم. با اون آل استار و اون پالتوی قرمز و کیف قرمز وژدانا تو همه عکسا بودم :|| نکته اینجا بود ک توی یه عکسه داشتیم امتحان میدادیم. گفته بودن کیف بذارید وسطتون ک مثلا تقلب نکنیم و اینا. بعد همه کیفاشونو افقی گذاشته بودن :|| تازه توی یه عکسه عم داشتم صلوات میفرستادم دهنم سه متر وا بود :|| یه جا عم کنار نمازخونه وایساده بودم داشتم واسه دهه فجر تمرین میکردم دکلمه رو خوب بخونم, قیافم بینظیر بود. نیش وا و در دو نخطه دی ترین دختر دنیا.

- عاغا تاریخ ادبیات ۶۰ تا اعلامه فقط :| یه دونه عم نخوندم یه دونه عم میفهمی :| عاغا اصن کتاب تاریخ ادبیاتم کجیس؟ 

- عاخ ژووووووووووون :-* کلاس زبان این یکشنبه اخرین جلسه امساله :-* میره تا بعد عید :-* خلاص شدیم از دست عان زن ابرو خز با مانتوعای زچتش :-* 

- وای عاغا من عاخرش با این عاهنگه عزذباج میکنم:

عاهنگ احسون