- به یارو رفتم تا تونستم تفریق انتقالی رو ب برادر کوچک و احتمالا کندذهن و بیش فعالم یاد دهم :|| 

- چرا ما باید قبل عید امتحان میان ترم بدیم؟ فردا میان ترم عربی + ترم دوم ادبیات | معنی واژه :|| ایی ||

- امتحان تاریخ مدنی امروز عم کلا هیچی عصن :|| نامرد سخت بود. پشگل خالص شد برگه م :||

- زندگیم داره میره همون سمتی ک نمیخوام انگار. داره یه اتفاقای مزخرفی میفته. من نمیخوام خصوصیات اخلاقیم تغییر کنه. نمیخوام یه آدم عصبی و منزوی باشم. چند وقته جنی شدم باز 😒

- پشگل ترین خصوصیت اخلاقیم اینه ک ب خیلی از ادما کمک میکنم توی تصمیم گیری هاشون؛ خیلی شعار میدم براشون. خیلی جوگیر میشم براشون __ بعد نوبت خودم میرسه میمونم توش.

- دیدید انوشه جان خوژگِلِ من رفت بالا اسکارَرو گِرِف :* 

- آلبوم اپیکورو دان کردم امیدوارم خوب باشه وگرنه نابودشون میکنم چون دو ساعت واسادم دان شه :×

- عاغا چرا محسن چاوشی انقد خشن شده :|| تکستای اهنگاش خیلی خشنه بابا :|| همش میگه بمیرید بمیرید بمیرید :| نمیخوایم خو داداچ :|| 

- این نفس چو بند است و شما همچو اسیرید.