دینی اسون بود ۲۰ شدم. ستایش و الهه وقتی فهمیدن امتحان دینی داریم خعلی شیک پیچوندن :|| قشنگ خودشونو زدن ب مریضی و گورشان را گمیدن :|| یعنی عرضه این کارا رو عم نعاریم :|

• یه نفس خبیثی بین تجربی و ریاضی تو دلم شک انداخته. ولی من دگ توی فرمه ریاضی رو زدم.

• وایی اصن حوصله فاینال نعارم فردا :[

• عرررررررربده مشهد نمیزارن گوشی ببریممممممممممممممممم تازه میگن رفت و برگشت با فرم مدرسسسسسسسسسسسس تازه میگن باید ساعت ۵ صبح حرکتع :| خلن :|| 

• اه لباس ب اون ژگری گزاشته بودم بپوشم توی راه ایش :[

• ی جوری گفتن گوشی نیارید ک مطمئنم نمیشه قاچاقی هم برد :[ بابا من میخواستم عکس بگیرم بیشورا :[ ب بچه هاتون بگید جنبه و شعور گوشی داشته باشن ک ما جورشو نکشیم :[ 

• مجبورم کل راهو کتاب بخونم :|| خب عاخه چقد زر بزنم با دوستام :|| 

• توروخدا بیخیال فاینال 😩 ورداسکیلش سخته😩

•  میخوام کنار ریاضی کتابای زبان هم بخونم ک کنار کنکور ریاضی ، کنکور زبان هم بدم 👹

• دیدم نرگس هی خلصه خلصه میکنه . قبل زنگ بهش گفتم برو اهنگ جدیدشو با ادی عطار دان کن اسمش من دیوونتمه. گفت اوکی. دبیر اومد ریاضی داشتیم. حالا داشت درس میداد، نرگس گیر داده بود اسم اهنگه چیه. از اونور کلاس عربده میکشید ب اینور کلاس ک اسم اهنگه چیه :|| منم گفتم اسم اهنگش نرگس بمیره :| 

• قال الیاس: من ادامه میدم حتی توی قفس؛ حالا هی بیا دور ما رو دیوار بکش :] (اَلِکی:])

• وایی مشهد :]

• وایی :]

• واعی :]]

• واعی :]]]