• مامانم امروز ساعت شیش و نیم با کلی عشقم و قربونت بگردم و فدات برم بیدارم کرده میگه پاشو برو مدرسه گلکم :/ دیرت میشه عمر مامان ://///////////// تا حالا از این حرفا بهم نزده برد ://// فک کنم تاثیرات سفر بید:/ منم پوکر گفتم مامان پنجشنبس :|| دگ نفهمیدم چی شد چون توی همون هوا خوابم برد :||

• گرفتم خوابیدم.. تخت :'| ساعت نه و نیم بیدار شدم دیدم نامردا خوابن همه :|| چایی دم کردم براشون و رفتم زبان خوندم واسه فاینال یکشنبه وایی. بعد یه ساعت بابام بیدار شد گفت کی چایی درست کرد. منم گفتم من. بوسم کرد ://///// یه دفعه ای چیشدن اینا؟  :// محبتشون پاچیده :// 

• داداش کوچیکم نشست پا کامپیوتر فوتبال بازی کنه. کلی نشستم براش حرف زدم ک بیا فیلم ببینیم و موقعی ک فیلم میبینیم یه فیلم فضایی دانلود کنیم. اونم قبول کرد. "نقابدار" دیدیم خوب بود قشنگ بود منتها ناکسا زده بودن صحنه خَشنگاشو سانسوریده بودن -.- فیلم ک تموم شد دیدم دانلود فیلمه نزدیک ۶۰ درصدش انجام شده بود، بنا ب دلایلی با داداچم دعوام شد اونم لجش گرفت دانلودو کنسل کرد پشگل. منم بعد اینکه فحشش دادم از حرصم زدم زیر گریه :||

• بعدشم فروشنده رو دیدم . یکی بهم میگفت "فروشنده" مسخرس. اون موقع ندیده بودمش. سکوت کردم. الان ک دیدمش فهمیدم این فروشنده نیست که مسخرس، بلکه این حقیقته که مسخرس. فروشنده مسخره نیست. ماییم که مسخره ایم. • بالاخره یکی جرئت کرد و مسخرگی جامعه مسخره ـمون رو سوژه فیلمش.

• بازی مینا ساداتی بهترین بود.

• نمیدونم چرا، ولی با دیدن این فیلم، از صحنه تئاتر ترسیدم :|

• این فیلم شایسته دیدنه. بنظرم نسبت به بقیه فیلمای اخیر مثل ابد و یک روز و فلان و فلان بهتره :]
• کتاب آنشرلی تا ص۲۰۰ ـش رفتم. قسمت اول فیلمشم دیدم ب سلامتی :|| چقد سعی کردم انگلیسیشو دانلود کنم ک ب دردم بخوره. نشد آمّا ولی واسه قسمت دومش انگلیسشو می یابم و دانلودش مینمایم :]]

• ژانمی ژان ب مشهد نزدیک میشویم :]]] 

• ایی فردا باید ورداسکیل بخونم ایس ایس :|| شانس آوردم فقط ۲ درسشه. 

• دیروز عمیقا میخواستم بمیرم :|| امروز عمیقا ای وانت لایف :// ای لاو تو لیوینگ :||

• خداجونم ماچ ماچ :*