• تئاترمون، موضوعش رتبه آورد :) بقیه شو نیدونم :)

• امتحان ریاضی شدم ۱۸.۵ با تقلب اونم :|| آی ام کندذهن :||

• ولی ژون :) اون آزمون جامع رو توی مدرسه ۸ ـم شدم :]

• دارم جلد یک آنشرلی رو میخونم وای خدای من چقد حرف میزنه  :/

• پدر پفیلاهای مدرسه رو در اوردم ینی :|| روزی دو سه بسته خوراکمه + پفیلاهای بچه ها :|| غزل میگه سرطان پفیلا میگیرم :|

• استعداد ورزشیم صفره صفر :|| امروز دو بار توپ بدمینتونو زدم بالا سقف مدرسه :| بچه ها گفتن برو ب سرایدار بگو بیاره توپا رو . حالا منم خجالت میکشیدم :|| رفتم یکی یکی بچه ها رو التماس کردم برن بگن ب سرایدار توپا رو بیارع  :|

• یه نوع  بیسکویت کشف کردم توی خونه مون بی نظیره :)

• باید واسه هنر بته جقه میکشیدم. کشیدم ولی زِچت چُد چون استعداد هنری عم ندارم :||

• یه کتاب دارم اسمش پی پی جوراب بلنده :/ یه چیه تو مایه های بابالنگ دراز. ستایش بهم گفت بیارش برام بخونمش. منم بردمش مدرسه. حالا دعوا شده بود که پی پیو بده من پی پیو بده من :|| اخر سر پی پیو دادم نرگس :|

• مای پَرِنتس کٍیم تو د تهران افتر فور دِیز :] فور دِیزه دارم سوسیس تخمُ مُخ میخورم :\

• اصلا مهم نیست ک فردا کنفرانس افعال ادبیات دارم :/ اصن :/ 

• خدای من ساوجبلاغ تعطیل بود ما ک توی دیافراگمِ کوه هاییم تعطیلمون نمیکنن :|| ساعت ۸ رسیدم مدرسه :/ در حدی ک توی ترافیک از ص۵۰ تا ص۱۱۰ آنشرلیو رو خوندم :/ داداشم دیگه پوکر شده بود :')

• آی ام سی انصراف دادم. من ک میدونم کند ذهنم چرا شرکت کنم :|| تازه ۱۵ تومنم میگرفتن. با اون پونزده تومن میتونم ۱۵ تا پفیلا گوجه ای بگیرم. یا حداقل ۷ تا ابنبات چوبی. یا مثلا یه کتاب. یا پس انداز کنم واسه خریدن تلسکوپ یا دوربین دو چشمی که همین الان بابام گفت نع :|| 

• چمه؟ :'| هرکی منو مبینیه بهم میگه چرا انقد میخوری :|| وای خدای من من اصن این شکلی نبودم :|| خدایا توبَ :||

• سمبوسه خریدم داشتم میخوردم، ستایش عم لقمه کتلت میخورد. نگاه زیبایی ب لقمه هامون کردیم و تصمیم گرفتیم مبادله  کالا با کالا کنیم :] جفتمون میترسیدیم اگه همزمان مبادله نکنیم ممکنه اون یکی بپیچونه :|| واسه همین گارد گرفتیم گفتم تا سه میشمارم :||

• وای خدای من فیلم Flipped (مطمئن نیستم انگلیسیشو :| ولی فارسیش میشه تلنگر) رو دیدین؟ تو کلاس زبان چند دیقه شو دیدم خیلی باحال و بامزه و رمانتیکه وایی :))

• :\ یکشنبه فاینال دارم :/

• *.* ژون دوشنبه حرکته ب سوی مشهد *ـ*

• حال جسمیم مرخرفه . حقیقت اینه ک دارم میمیرم :]