• برگه انتخاب رشته رو دادیم رفت با گریه زاری و نگرانی و دلشوره :') گاد هلپ می 💀

• ستایش ۳ تا کتاب من پیش از تو ، خطای ستارگان بخت ما ، غرور و تعصب رو گرفت به زبان اصلی =\\\\\\ حالا من استوری بوکای موسسه رو میخونم مغزم رگ به رگ میشه ='|

• امتحان فیزیکو --- رَف ^^

• در عوض امتحان زبانو بیس شدم 😽

• دیشب برا اولین بار موفق شدم برنامه آسمان شبو ببینم. داداشم کلی مسخرم کرد بابت دیدن شبکه ۴ - زدم شبکه ۴ مجریه فک کرده هیچکی نمیبینش دست کرده بود تو دماغش😂- | حالا ما شانس نعاریم که =|| الان یهو همه از دم مجری شبکه ۴ در میارن :'/ 

بسیار زیبا بود برنامش :) پایه ثابتش خواهم شد. بابام میگفت نشین نبین برو بخواب صبح میخوای بری مدرسه. ساعت ۱۱ شروع شد. اول گفتم باشه ۱۱ و نیم میرم بخوابم. بعد گفتم یه ربع ب دوازده. بعد گفتم دوازده دیگه میرم دیگه. یوهوکی سیاوش (مجریه =\ ) برگَچت گُفد 'موزیک پایانی رو میشنویم ' . من : :'||||||

• عاچِق یه خواننده مَچهور اسپانیایی شدم :'') این رِلیم فِلَن :'') دارم بخاطرش زبان اسپانیایی یاد میگیرم :'') در این حد :'') تی امو مالوما❤ . ℳaluma for ever -.-

• وبلاگ انوشه انصاری (اولین زن فضانورد ایرانی) رو کشفیدم :'') کلشو خوندم :'') همش حالت تهوع داشت بنده خدا :'| هرکاری کردم کتابشو پیدا نکردم. بعد فهمیدم از انتشارات مور علاقم 'شادان' چاپ شده 😍 سریعا میخرمش (نمایشگاه کتاب امسال :'| )

• یه یاروعه یی فرض گرفته که دور زمین مثل دور زحل حلقه های یخی وجود داره. خعلی باحال بود عکسای شبیه سازی شدش :'') فرض کن اگه توی استوا باشی یه خط عمود یخی سفید همیشه تو آسمانه. و هرچی به سمت قطبها حرکت کنی و از استوا دور شی، مثلا توی واشینگتن دی سی شکل کاملا عوض میشه! یه حلقه اریب ضخیم ژیگول :')

• آی لاو استرونومی وری ماچ 🌠🌌

• غمگین نباشید انقد سر جدتون.

• علاوه بر اون خواننده اسپانیاییه   به این نیز (👹) علاقمند شدیم :'') اسکولیت خاصی اندرون چیشماشه :'')

• بی قضاوت بخونید.

• آندرومدآ 🌌

[بعدا نوشت: ۷۲ دنبال کنندگانـ'ـز 🙌 قال باب الاسفنجی: وای عجب ستارگانهایی :') ]