عررررررربده دیروز اونهمه چیز میز گفتم واسه مشهد ، الان فهمیدم آزمون IMC -آزمون جهانی ریاضی- که قد چی براش برنامه ریزی کردیم ۲۸ بهمن برگزار میشه در حالیکه من ۲۶ بهمن به بعد اندرون مشهد به سر میبرم. ولی در هر حال من باید مشهده رو برم صوبته :) so آزمون تعطیل ؛) دیش دیریدیدین دیش دیریدیدین دیش دیریدیدین D=

• من: نرگس زینُ گوش دادی آهنگ آخریشو؟

کریم: زینو زینو مُ بیقرارم زینو =\ 

قشنگ ناباد کرد دنیای موزیکو =\

• امروز آزمون داشتیم خفن.لیگ علمی مرحله اول :/ قد پشگل عم نخونده بودم :/ 

وای ۹۰ تا سوال بود. ریحانه پشگل پاسخنامه شو گذاشته بود رو پاسخنامه من; همه جوابا رو توی پاسخنامه اون وارد کرده بودم =\ فکر کن گرفتم نود تا دایره تو پر رو پاک کردم و نودتا دایره توی پر توی پاسخنامه خودم کشیدم =[ ریحانه آشخال چه میخندید کر کر =\ چقد فحش دادم بِش نکبت. البته هار هار دلم خنک شد یه سوال ریاضیو جواب غلط داده بود D=

• دیروز رفتم بوفه بستنی خریدم با این گلو و قیافه داغان سرما خورده. داشتم با بوفه دارمون میخندیدم هرهر. غزل کنارم وایساده بود. منم اصولا ب طرفین میخندم =\ زارت کله هامون خورد ب هم. بدبخت فلک زده کله م خورد ب ابروش. 

• جلسه بود مدرسه مون امروز واسه توجیه اولیه برا انتخاب رشته. دو ساعت داشتیم با غزل زرت و پرت میگفتیم فحش میدادیم مامانش پشتمون بود =| بعدش سلام احوالپرسی اینا کردیم چند نفر از دوستامم اومده بودن پیشمون. مامانش پرسید همتون توی یه کلاسین؟ - گفتم نه خاله. غزل یه کلاس دیگس. ولی ما بقیه همه توی یه کلاسیم =‌D - مامانش گفت آره شانسِ (مکث کرد و ادامه داد) دختر منه.

حس کردم یه چیزیو نگفت =| حس کردم البته. در حد یه حس بود ینی =]

• کی حال داره انشای طنز و غیر طنز بنویسع؟ -دشششششششمن

• کی حال داره شونصد صفحه مبتکران حل کنه؟ -دششششششمن

• سیصد قرن از تولدم گذشته ولی ستایش بهم پیکسل کادو داد =D

• دیشب شام کتلت خوردیم D= مامانم امروز واسم لقمه کتلت گذاشته بود. حالا همیشه پنیر منیر میزاره شانس من ایندفعه ک آزمون داشتیم و خوراکی رو سر کلاس خوردیم، کتلت بود بوش پخش شده بود لَنتی  =\ ولی از شبیخون دشمنان و همکلاسی هل و نیز دبیر مراقب جلوگیری کردم D= ناخارمونم کله پاچه ایی =\ من آف کُرس ، ایت کوکو اِگِن =|

• بازرس اومده بود ببینه نحوه برگزاری آزمونو. یه مَرده بود. اومدع بود توی پانکراسم میپرسید آزمون چطوره؟ =\ حالا قبلش عررررربده میکشید یالله یالله ولی باز میدوید بیاد =\

• آهنگ مردم شهر | حامد همایون شدیدا پیشنهاد داده میشوندی =) لینڪ

• خدآ...شکرت💜