امروز ورزش داشتیم. شلوار ورزشی بردم اما بصورت بسیار چارصدوچارنات فوند گونه ای کفش ورزشی نپوشیده بودم. کفشم مدلش اسپرت بود. زنگ ورزش کفشمو با بهمن عوض کردم. اون کفش منو پوشید براش گشاد بود. شبیه این دمپایی گنده ها هستن یه مدت توی دستشوییا میذاشتن جلو بسته هااااا😂

• یه حساب کتابی کردم توی معدلم؛ جز دینی که حدس میزنم زیر ۱۷ میشم بقیه رو خوب دادم. مهم ریاضیه بود که بیست شدم ^^ ‌ولی دینیه خیلی معدلمو میاره پایین =( همین الان یادم اومد فردا کارنامه میدن عرررررربده =\\\\\

• دارم سیصصصصصصد تا کتابو باهم میخونم ولی برخلاف تصورم اصن باهم قاطیشون نکردم =] ° مسخ ° دشمن عزیز ° بوف کور ° سیگار شکلاتی و ... سیصد تا بودن =\ 

• دلم رو اون کتونی مشکیه گیر کرده =| 

• پا درد خیلی خیلی لَنَتیه. 

• خواستیم توی عمرمون یههه بار چیزبازی در بیاریم اهنگ که داره پخش میشه و ماشین در حال حرکته از فضای پشت شیشه عکس بگیریم، دودی بود شیشه ماشینمون. بعد کنده شده بود چسب زده بودیم😂شونصدساعت فیلم گرفتیم، عین شونصد ساعت چسبه تکون میخورد😂