من: بابایی لطفا کیکی که میخری قلب نباشه طرحش.

بابا یه ثانیه نگام میکنه: قلب نباشه؟

لبخند ملیحی میزنم: نه.

**

رفت کیک خرید. قلب بود =| 

~

~

~

~

~

• من توی کلاس عربده کشان گفتم: بچه هاااااا پاچییید بررررریدددد نمازززخونههه...

زهرا: بپاچیددددددد..

من دستمو اوردم بالا تا به در اشاره کنم و عربده بکشم بپاااچیییدددد کاملا دستم زارت نشست رو صورتش =| 

~

~

~

~

~

• اومدم ادرس بدم به دوستم. خواستم به کوچه بالا که پشتم بود اشاره کنم... خیلی عمیقا انگشت شَستمو بردم عقب و حس کردم توی خمیر فرو رفت. نامبرده چشم دوستم بود ^^

~

~

~

~

• برا اولین بار تو عمرم سوالای ریاضی آزمون جامعو ۱۰۰% زدم ^^ در عوضش علومشوـــــ =| ,

• گریه واسه چیزای چرت و پرت، خیلی پدیده چارصدوچار نات فو‌ندیه...مخصوصا واسه یکی که دیروز ۱۶ سالش شده.

• سرده. پوستم داره تیکه تیکه میشه از خشکی و سرما =\

• به لطف ایزد منان امشب کیک را ایت مینُماییم؛ یحتمل بی کادو 😒

• دوست روانپریشمان بهمان کادو کتاب داد ^^ اونم دو تا ^^ به قول یک موجود عشق " تُتا" =] 

• ستایش یه پیکسل خریده ؛ طرح آفتابهههههههه عربببدههههههههه... طرح افتاب نه. افتابههههههه.

• پرتقال جآن و فاطمه بانو ممنان از کادوهای خوجگلتون ^^ لاو یو تو ^^ 

دریمر جان داداچ عکسه وا نمیشه -.-

• چرا به املای "شَست'' شک دارم؟ =|