تصمیم گرفتم حالا که جشن تولدی در کار نیست خودم واسه آپسِت نبودنم تلآش کنم =)

با باب اسفنجی شروع کردم =\ این دو صحنه ش عااالی بود... اولیه نازه دومیه داغون =D

اولیه داره نمایشنامه تایپ میکنه . دومیه داره پز میده من جدَّم میتونسته یه هندونه رو توی سوراخ دماغش فرو کنه -.- توانیاییا دارن ملت -.- 

[ به یادِ بهار و پاتریک ^^ ]

• عمل بعدی تاریخ خوندن بود واسه از بین بردن عذاب وجدان پرسش فردا =\

که حال نداشتم بقیشو بخونم فَلِذا بیخیالش شدم و رهانیدمش...

[ ‌شمام مث من عاشق هایلایتر زرد فسفورین و از نارنجی و ابی و بنفش متنفرین چون گند میزنه به کتابتون؟ زرده هم گند میزنه منتها کمرنگ =] کمرنگ گند میزنه -.- ]

• عمل بعدی انجام حرکات موزون بود که خب گفتنی نیست ولی خعلی حال داد =D

دیگه ام برداشتم چند تا چیز میز جلف ملف چسبوندم به در و دیوار داغان اطاقم... دیدید تو این فیلما "اطاق عمل" ــُ مینویسن "اتاق عمل"؟ آییییی حرصم میگیره. فک کنم برعکس گفتم ولی نیتو در نظر بگیرید شما.

• " هینگامِ زلزله کینارِ پنجیره ، چَراغ و کُمِد واینَیسید " =| از سخنانِ گوهربارِ سام وانی که ادعای سخنرانیش می آمد و ما را تا خرخره توی حیاط نیگاه داشت =] 

• مامی ایز کآمینگ ^^ اشکالم نداره زنگ نزد و نگفت تولدت مبارک و مطمئنم هیچی نگرفته.

• اهای جینگولی که فردا تولدته تولدت مبارک ^^ عمه جانم ^^ فُش نخور کیک بخور =D

• آره داداچام خواهرام آیم سو هَپی تودِی الِکی فوراگزَمپل عررررربده -.-

• توی ذوق هیچکی نزنید هیچوقت -.- نِوِر -.-

• | اِی جونم | ــِ مهدی جهانی و علیشمسو شنیدید؟ =] اسم مَنو داره توش ^^ همانا گوش فرا دهید :

 | لینکی که به ای ژآنم ارجآع داده میشود اندرونِ سایتِ نکس وان موزیڪ =•| |

• ۱۶ سالگیاتون خوش ^^ 

• بعدا نوشت-

منو میگِدا این فاله ^^