• بدبختی یَنی داری له له میزنی واس دو درصد شارژ و میخوای بری اونور گوشیتو بزنی شارژ یه آدم چارصدوچارنات فوند هم مشغول تلفن زدن با نمیدونم کی کیشه دوسسسسسسساعته و نمیاد بیرون لَنَتیییییی...الان گوشیم خاموش شه منفجر شه نابود شه بپوکه به چارصدوچارنات فوند بپیونده تو پاسخگویی؟

• جادون خالی ^^ نزدیک شونصد تُن قَره قوروت (=|) از عزیزی به سرقت بردم و عین شونصدتاشو دو لپی خوردم. اصن فشار مِشار اینا کلا تعطیل...امشب سکته میکنم =| عمل قلب باز =| 

 • یه دونه از این کتاب روح موح و اینا هستن جن مِن دارن باحالن عَعونا گرفتم از همون که قره قوروتاشو دزدیدم =D

• موقع امتحانا میگفتم امتحانام تموم شه فلان کارو میکنم فلان چیز میخونم. الان که امتحانا تموم شده یه رمانه شونصد ساعته دستمه حسش نمیاد بخونم.. طی یک حرکت چرخشی به سیصد نفر دادم خوندن خودم حسم نمیاد =| کلا موبایل مانع محقق شدن اهدافمه =| 

• امروز تمرین تئاتر ، یه دیقه...فقططط یه دیقه از یکی از معلما خواستیم بیاد نمایشمونو ببینه نظر بده..موضوع نمایش راجع به اسیبهای اجتماعی فضاهای مجازی بود.. ببین این دو ثانیه نظر داد راجع به نمایش. دو رووووووز حرف زد راجع به اسیبهای اجتماعی فضای مجازی. حالا ما ۱۰ نفر ادم پوکر فیسانه بهش خیره میشدیم. بدین سان نصف تایم مدرسه صرف تمرین تئاتر و باقی اش صرف سخنان گوهر بار اعلیحضرت صرف و به سرانجام رسید و پیچانده شد ^^

• دارم یخ میزنم...دارم منجمد میشم...ولی عمرا برم در بالکنو ببندم =| شتر در خواب بیند پنبه دانه تازشم =|

• فانوسا به خودم قول دادم برم اون اتاق گوشیمو بزنم شارژ، بیام اینور رمان بخونم. میگم فانوسا ینی خعلی عمیقه تصمیمم.

• بی قضاوت | بی منت بخونید.