سلام. اولین پستمه.حس میکنم نوشتن توی اینجا میتونه خیلی باحال و هیجان انگیز باشه... نه؟

.

.

.

.

عه . نه؟ :/

من امروز یه کشف مهم کردم. اینکه اصولا با تعداد کمی از افراد اتفاق نظر دارم و این فکر کنم خیلی بد باشه و در عین حال یه مقداری خوب

بدیش اینه که خب بی شک بعد از اظهار نظر باید برای طرف مقابلم و گاها طرف هااای مقابلم کلی بحث و دلیل و دعوا پیش بیاد و تهش به اعصاب خوردی ختم شه

خوبیش اینه که خب میتونم از اون حالت تکراری در بیام . مثلا توی یه جمع 19 نفره که همه از دممممم نوازنده و خواننده و اهل موسیقین 18 نفر به هر دلیلی میگن خواننده فقط ایکس.

منم میگم احسان* . خب اینجا علاوه بر خاص بودن احساس غربت هم بهم دست میده که از معایب محسوب میشه :/



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پاورقی:

1. "احسان" همان "احسان خواجه امیری" جان میباشند ^ـــ^

2. یه خاطره میخوام بگم حس تایپ میخواد که من ندارم :/ اومد حسش مینویسم

3. آهنگ جدید داداچ حامد همایونو شنیدین؟ اگه سبکشو دوس دارید حتما گوشش بدید:

دانود از سایت پاپ موزیک

4. اولین امتحان ترممو خدا بخواد 20 میشم. نخواد هم که خب نه! خدا جونم بخواه خدایی -.-

5. دیروز تصمیم مهمی گرفتم. خدایا مرسی از اینکه درستو نشونم دادی.

6. عرایض تِمومه :)